Influencer marketing

Spojte síly s influencery a rozšiřte tak svůj dosah na sociálních sítích!

A kdo že to ten influencer je? Může to být vlastně kdokoliv, kdo má díky svému vystupování na sociálních sítích vliv na své publikum - celebrita, odborník v dané oblasti, sportovec, ale i obyčejný člověk, který si vytvořil svoji komunitu. Spojením s influencery zvýšíme dosah, rozšíříme povědomí o značce, a v neposlední řadě získáme nové
spokojené zákazníky.
Jak to probíhá?
1. Vyhodnocení, zda je influencer marketing vhodný pro váš byznys
Influencer marketing může skvěle doplnit další marketingové kanály, není však vhodný pro všechny. V první řadě je nutné si vyhodnit, zda má smysl, a co se od něj dá očekávat.
2. Vybereme vhodné kandidáty pro spolupráci
Pracujeme s širokou databází influencerů, ze které vybíráme vhodné kandidáty pro spolupráci. Při výběru se zaměřujeme hned na několik kritérií, jako je okruh sledujících, zaměření, typu spolupráce atp.
3. Vykomunikování podmínek
S influencery se spojíme a vykomunikujeme předem domluvené podmínky. Každá spolupráce může probíhat jinou formou - barteru, soutěže, placené spolupráce nebo třeba formou exkluzivního obsahu.
4. Kontrola průběhu a vyhodnocení
V průběhu spolupráce budeme kontrolovat dodržování podmínek a ladit případné úpravy.  Na závěr si společně vyhodnotíme výsledky proběhlé spolupráce.

Kdo se vám postará
o Influencer marketing?

Veronika Janusová
janusova@fairmedia.cz
PPC
specialista

Kdo další vám pomůže s Influencer marketingem?

Grafik

Jméno
Příjmení
Detail

Copywriter

Jméno
Příjmení
Detail

Fotograf

Jméno
Příjmení
Detail