Kdy je vhodné přepnout biddovací strategii ROAS?

Veronika Janusová │ Fair Media
Každý specialista se musí zaměřit mimo jiné i na automatické biddovací strategie a jejich optimalizaci napříč kampaněmi v Google Ads. Kdy je ale vhodné přejít na optimalizaci hodnoty ROAS v jednotlivých typech kampaní? To hezky rozepsal Thomas Eccel ve svém článku a my vám ho sem pro přehlednost dáváme také.
  • Vyhledávací kampaně: min. 30 konverzí za posledních 30 dnů.
  • Obsahové kampaně: min. 15 konverzí za posledních 30 dnů napříč všemi obsahovými kampaněmi. Nové obsahové kampaně již nepotřebují historii konverzí pro optimalizaci ROAS.
  • Video kampaně: min. 30 konverzí za posledních 30 dnů.
  • Demand Gen kampaně: min. 30 konverzí za posledních 30 dnů (z toho 10 konverzí musí být dosaženo v posledních 7 dnech).
  • Kampaně na aplikacemin. 10 konverzí denně (nebo 300 konverzí za 30 dnů).
Po přepnutí biddovací strategie je nutné počkat 1-2 týdny na vyhodnocení výsledků kampaní.

Máte zájem o naše služby?

Napište nám

Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
Zaškrtávací políčka