Audit PPC kampaní:
Pokud již inzerujete v reklamních systémech GoogleAds či Sklik, ale chcete mít jistotu, že je to správně, pak vám rádi uděláme audit vašich stávajících kampaní.
Implementace
a optimalizace kampaní v obsahu:
Chcete vytvořit povědomí
o brandu, produktu, akci nebo "jen" zacílit na uživatele, kteří na vašem webu již byli, ale neprovedli požadovanou interakci? Oslovme je všude, kde se jen dá!
Implementace
a optimalizace kampaní ve vyhledávání:
Buďte vidět ve vyhledávání Googlu či Seznamu mezi prvními výsledky a získejte tak nové potenciální zákazníky.
Analýza klíčových slov:
Pro každou vyhledávací PPC kampaň je nezbytně nutné vytvořit analýzu klíčových slov souvisejících s vámi nabízenou službou či produkty. Obdobná analýza se vytváří i při správě SEO.
Copywriting
reklamních textů:
Bez kvalitních textů se kvalitní reklama neobejde. Pojďme prodat vaše produkty či služby.
Vyhodnocení a pravidelný reporting:
Co není měřené a pravidelně vyhodnocované, nemůže být efektivní. Proto svým klientům poskytujeme pravidelné reporty a informujeme je o výsledcích spuštěných kampaní.
Dále vám můžeme nabídnout individuální konzultace, pokud si potřebujete ujasnit některé online marketingové pojmy nebo si potřebujete osvojit základy PPC systémů, abyste věděli, kam se podívat, kam kliknout a především jaké informace máte v určitých systémech hledat, aby vám dávaly smysl.
S našimi klienty vždy jednáme narovinu a otevřeně, aby se naše vzájemná důvěra
maximálně prohlubovala a nevznikala jakákoliv nedorozumění.