Proč je důležité brát v potaz kvalitní UX webu před spuštěním reklam

Veronika Janusová │ Fair Media
Často se nám stává, že nás osloví klienti se zájmem o spuštění propagace na jejich web / e-shop. Po důkladné analýze webu se však často musíme přiklonit k jinému řešení, než za kterým k nám původně šli. Proč?
  • web ani v této době nesplňuje požadavky na responzivitu
  • z technického hlediska - rychlost, rozložení, atd. nesplňuje požadavky dnešní doby
  • průchodnost košíkem je velmi špatná
  • vyhledávání na webu nefunguje jak má
  • jsou zde nefunkční odkazy
  • neaktuální informace
  • a spoustu dalšího...

Toto jsou přesně chvíle, kdy je úkolem snad každého specialisty říct STOP! Tudy cesta nevede. Samozřejmě ideálně kulantně zaobaleno, aby tato realita klienta moc nebolela, protože to, jakým způsobem my vydáváme sílu na naše služby, i on si buduje svůj byznys a my nejsme ti, kdo by mu měl házet klacky pod nohy, ale naopak ho vést.

V tuto chvíli je nasnadě ho informovat o možnostech a krocích, které by byly vhodné k tomu, aby se jeho byznys v dnešní zrychlené době mohl nadále rozvíjet a růst.

Ke každému klientovi v tomto směru přistupujeme individuálně dle aktuálního stavu, a samozřejmě vždy se vše odvíjí od finančních možností klienta. Jedná-li se o menší či střední e-shop, je vhodné jít cestou šablonového řešení - např. Shoptet, které se průběžně vyvíjí dle aktuálních trendů a má už v sobě několik důležitých doplňků, které pak i nám, markeťákům, usnadňují práci. Jedná-li se o statický web, jsme schopni vytvořit grafiku i web na míru danému klientovi.

Jakmile je vyladěn web tak, že jsme schopni říci - ano, spustit reklamu v tuto chvíli má smysl, pokračujeme v rozšiřování služeb klientovi na míru tak, abychom mu přivedli co nejefektivněji co nejvíce výsledků.

Pokud se vidíte v některém z výše uvedených bodů, pojďme se podívat na tuto problematiku společně.

Máte zájem o naše služby?

Napište nám

Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
Zaškrtávací políčka