Toto jsou přesně chvíle, kdy je úkolem snad každého specialisty říct STOP! Tudy cesta nevede. Samozřejmě ideálně kulantně zaobaleno, aby tato realita klienta moc nebolela, protože to, jakým způsobem my vydáváme sílu na naše služby, i on si buduje svůj byznys a my nejsme ti, kdo by mu měl házet klacky pod nohy, ale naopak ho vést.
V tuto chvíli je nasnadě ho informovat o možnostech a krocích, které by byly vhodné k tomu, aby se jeho byznys v dnešní zrychlené době mohl nadále rozvíjet a růst.
Ke každému klientovi v tomto směru přistupujeme individuálně dle aktuálního stavu, a samozřejmě vždy se vše odvíjí od finančních možností klienta. Jedná-li se o menší či střední e-shop, je vhodné jít cestou šablonového řešení - např. Shoptet, které se průběžně vyvíjí dle aktuálních trendů a má už v sobě několik důležitých doplňků, které pak i nám, markeťákům, usnadňují práci. Jedná-li se o statický web, jsme schopni vytvořit grafiku i web na míru danému klientovi.
Jakmile je vyladěn web tak, že jsme schopni říci - ano, spustit reklamu v tuto chvíli má smysl, pokračujeme v rozšiřování služeb klientovi na míru tak, abychom mu přivedli co nejefektivněji co nejvíce výsledků.
Pokud se vidíte v některém z výše uvedených bodů, pojďme se podívat na tuto problematiku společně.