SROVNÁVAČE ZBOŽÍ

Jsou jedny z nejnavštěvovanějších portálů v Česku vůbec.

Určitě si také vzpomenete na Heureku, Zboží, Favi, Biano či Glami. Jelikož jsou tyto portály mezi zákazníky obecně velmi známé, je zviditelnění se pomocí srovnávačů zboží pro Váš
e-shop velmi jednoduchou cestou k tomu, jak přilákat další zákazníky na Váš web a docílit tak dalších nákupů uživatelů! Aneb kdo srovnává, ten prodává.

Obecně platí, že každý zákazník hledá kvalitní e-shop, který nabízí hledané zboží za přijatelnou cenu. Kde jinde nalézt relevantní odpověď na otázku “Chci u tohoto e-shopu nakoupit?” než právě na srovnávačích? Kromě cen zde zákazníci porovnávají další řadu různých důležitých faktorů, na které je třeba brát zřetel. Patří mezi ně především také dostupnost zboží a zejména pak recenze obchodu. Kvalitní recenze vašeho obchodu totiž často utvrdí zákazníka v tom, že váš e-shop je ten nejlepší k tomu, aby u vás zboží zakoupil.
S čím vším vám pomůžeme?
Rozběhneme vaši inzerci na “zbožácích” od A do Z:
Provedeme úvodní registrace
Vyplníme vše potřebné
Připravíme vaše produktová data
Stanovíme strategii
Budeme optimalizovat
Budeme reagovat na recenze zákazníků
A stále budeme optimalizovat
Jaké srovnávače jsou pro Vás vhodné?
Zpravidla platí, že téměř jakékoliv zboží můžete inzerovat na Heurece, Zboží, ale také i na Srovname. Nebojte ale, s tím vším vám dostatečně poradíme a určíme, který “zbožák” je pro vás ten nejlepší. Mimo těchto tří základních srovnávačů existují také tématické srovnávače zboží, zejména právě Favi a Biano, které se hodí především na zahradní sortiment a domácí vybavení (od koupelny přes obývací pokoj až po ložnici, kuchyň a veškeré domácí doplňky). Prodáváte-li oblečení, je pro vás Glami tou správnou volbou.

Jak budeme společně pracovat?

Vše si společně vysvětlíme a stanovíme si potřebné cíle. K tomu, abychom vaši inzerci dokázali maximálně podpořit, využijeme tzv. biddovací nástroje, které slouží k efektivní propagaci produktů právě
na zbožových srovnávačích. Budeme vám pravidelně reportovat výsledky
a doporučíme vám možnosti pro další zlepšení a zefektivnění inzerce.
Jaké jsou výhody?
Rychlá a efektivní cesta
k získání dalších návštěv
Levné konverze
Získávání recenzí od zákazníků - budování brandu vašeho e-shopu
Možnost rychlé reakce na potřeby klientů v rámci prodejnosti
Porovnání cenových
nabídek s konkurencí
Jaké mohou být nevýhody?
Vaše produkty není s kým srovnávač - nedostatečná konkurence
Nedostatečná produktová data

Kdo se vám postará
o SROVNÁVAČE ZBOŽÍ?

Veronika Janusová
janusova@fairmedia.cz
PPC
specialista

Kdo další vám pomůže se SROVNÁVAČi ZBOŽÍ?

Grafik

Jméno
Příjmení
Detail

Analytik

Jméno
Příjmení
Detail

Fotograf

Jméno
Příjmení
Detail