4. Vytěžit
z produktů co nejvíce

Srovnávače zboží jsou jedním z nejvýkonnějších nástrojů!

Provozujete-li e-shop, jsou srovnávače nezbytným doplňkem vašich výkonnostních prodejních kanálů.
Víte, že jste na trhu konkurenceschopní? Vytěžte ze svých produktů maximum! 

Srovnávače zboží dělají v některých případech až 40 % obratu, což není zanedbatelná hodnota. Obecně platí, že kdo není vidět na produktových srovnávačích, neprodává. Zde ovšem vždy bereme v potaz to, jaké produkty váš e-shop nabízí a dle tohoto navrhujeme strategie i pro jednotlivé srovnávače.

Díky biddovacím strategiím dokážeme dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit tak konverzní šance. Ovšem nejen biddování, ale i kvalita produktových dat ve feedech má vliv na to, na jakých pozicích se zobrazujete, jaký objem zobrazení získáváte a na kolik vás výsledné prokliky vyjdou.

S jakými srovnávači
vám můžeme pomoci?

Mezi základní patří např. Heureka, Zboží, Favi, Biano, Glami, Srovname. Nicméně vám jsme schopni díky externímu nástroji Mergado připravit produktová data prakticky pro jakýkoliv systém i mimo ČR.
Pokud tedy víte, že váš produktový feed nesplňuje specifikace jednotlivých systémů, nevadí! Feed vám můžeme upravit dle konkrétních požadavků.

Zvyšte tržby
na vašem e-shopu!

Držte krok s konkurencí! Pojďme optimalizovat veškeré nabídky, informace a další data, která jsou potřebná k udržení výkonu v dnešní hektické a pokrokové době. Používáme nástroje, které nám v tomto směru nemálo pomáhají a zefektivňují naší práci.

Co získáte využíváním srovnávačů?

Zvýšíte, někdy až násobně, své zisky.
Zvýšíte konverzní poměr svého e-shopu.
Při kvalitní optimalizaci docílíte nízkého PNO.

Kdo vám s tím pomůže?

PPC Specialista

Jméno
Příjmení
Detail

Grafik

Jméno
Příjmení
Detail

Copywriter

Jméno
Příjmení
Detail

Fotograf

Jméno
Příjmení
Detail