E-mail a SMS Marketing

Oslovíme ty, které chcete

Zaměříme se na komunikační platformy a férově je využijeme.

Zaměříme se na komunikační platformy a férově je využijeme.

Každý jsme v dnešním digitálním světě odkázán na různé druhy komunikačních nástrojů, pomocí nichž jsme pravidelně v kontaktu s ostatními lidmi. Mezi tyto nástroje patří samozřejmě i e-mailová komunikace a SMS zprávy. Tyto komunikační kanály můžete jednoduše využít k oslovení stávajících zákazníků. Zasílejte prostřednictvím e-mailů s SMS zpráv akční nabídky či jiné důležité zprávy.

Pracujete již s e-mail či SMS marketingem, ale nepřináší vám požadované výsledky? Chtěli byste s touto službou nově začít? Rádi vám pomůžeme nastavit férovou efektivní komunikaci s vašimi zákazníky.

Ecomail

Ecomail

Leadhub

Leadhub

Proč potřebujete e-mail a SMS marketing?

Odměňování za věrnost

Jedinečné akce a slevy pro věrné zákazníky

Velkou motivací k dalším nákupům může být poskytnutí unikátní slevy či jiné výhody. Pomocí e-mailu a SMS tak můžeme zákazníkům zaslat slevový kód, který jinde nezískají, případně jinou výhodnou nabídku, která je pouze pro registrované zákazníky.

Zvýšení povědomí

Propagace a bližší představení firmy

Pravidelným zasíláním hodnotného a relevantního obsahu můžeme udržovat vaši značku v popředí zákaznické mysli. Pomocí e-mailů, které jsou pro zákazníky užitečné a přizpůsobené jejich potřebám, se stanete spolehlivým zdrojem informací a hodnoty.

Informování o Novinkách

NEJNOVĚJŠÍ INFO I PRODUKTY Z PRVNÍ RUKY

Pomocí newsletterů můžeme efektivně sdílet nejnovější informace, novinky o produktech, nadcházející akce nebo zajímavé články. Tento pravidelný přísun informací nejen posiluje vaši značku, ale také ukazuje odbornost v oboru a důraz na zájem a péči o zákazníky.

Budování loajality

Budování komunity a zákazníkovy důvěry

S personalizovanými e-maily, které zohledňují nákupní chování, preference nebo speciální příležitosti (např. narozeniny nebo výročí), zákazník získává pocit, že je pro vás důležitý. Zákazník se cítí být součástí vaší komunity, což zvyšuje jeho loajalitu k vaší značce. To může vést k vyšší angažovanosti a v konečném důsledku i k vyšším prodejům.

Udržení zákazníků

Aktivní komunikace se stávajícími zákazníky

Nejjednodušší způsob, jak si zákazníka udržet, je aktivně a personalizovaně s ním komunikovat. Stávající zákazníci, respektive vracející se zákazníci, jsou ti, kteří váš e-shop sledují, mají o něj skutečně zájem a především více nakupují. A takového zákazníka je potřeba si udržet, aby váš byznys do budoucna rostl.

JAK TO UMÍME?

UKÁZKY NAŠICH NEWSLETTERŮ

Email marketing screenshot
Telefon
RC Obchod screenshot
Telefon
RC Obchod screenshot 2
Telefon
Relax screenshot
Telefon
Relax screenshot 2
Telefon
Paduljte screenshot
Telefon

JAK TO PROBÍHÁ?

MÁTE ZÁJEM O FÉROVOU E-MAILOVOU A SMS KOMUNIKACI?

NAPIŠTE NÁM