
Zaměříme se na komunikační platformy a férově je využijeme.
Každý jsme v dnešním digitálním světě odkázán na různé druhy komunikačních nástrojů, pomocí nichž jsme pravidelně v kontaktu s ostatními lidmi. Mezi tyto nástroje patří samozřejmě i e-mailová komunikace a SMS zprávy. Tyto komunikační kanály můžete jednoduše využít k oslovení stávajících zákazníků. Zasílejte prostřednictvím e-mailů s SMS zpráv akční nabídky či jiné důležité zprávy.
Pracujete již s e-mail či SMS marketingem, ale nepřináší vám požadované výsledky? Chtěli byste s touto službou nově začít? Rádi vám pomůžeme nastavit férovou efektivní komunikaci s vašimi zákazníky.

Ecomail

Leadhub
Proč potřebujete e-mail a SMS marketing?
Odměňování za věrnost
Jedinečné akce a slevy pro věrné zákazníky
Velkou motivací k dalším nákupům může být poskytnutí unikátní slevy či jiné výhody. Pomocí e-mailu a SMS tak můžeme zákazníkům zaslat slevový kód, který jinde nezískají, případně jinou výhodnou nabídku, která je pouze pro registrované zákazníky.
Zvýšení povědomí
Propagace a bližší představení firmy
Pravidelným zasíláním hodnotného a relevantního obsahu můžeme udržovat vaši značku v popředí zákaznické mysli. Pomocí e-mailů, které jsou pro zákazníky užitečné a přizpůsobené jejich potřebám, se stanete spolehlivým zdrojem informací a hodnoty.
Informování o Novinkách
NEJNOVĚJŠÍ INFO I PRODUKTY Z PRVNÍ RUKY
Pomocí newsletterů můžeme efektivně sdílet nejnovější informace, novinky o produktech, nadcházející akce nebo zajímavé články. Tento pravidelný přísun informací nejen posiluje vaši značku, ale také ukazuje odbornost v oboru a důraz na zájem a péči o zákazníky.
Budování loajality
Budování komunity a zákazníkovy důvěry
S personalizovanými e-maily, které zohledňují nákupní chování, preference nebo speciální příležitosti (např. narozeniny nebo výročí), zákazník získává pocit, že je pro vás důležitý. Zákazník se cítí být součástí vaší komunity, což zvyšuje jeho loajalitu k vaší značce. To může vést k vyšší angažovanosti a v konečném důsledku i k vyšším prodejům.
Udržení zákazníků
Aktivní komunikace se stávajícími zákazníky
Nejjednodušší způsob, jak si zákazníka udržet, je aktivně a personalizovaně s ním komunikovat. Stávající zákazníci, respektive vracející se zákazníci, jsou ti, kteří váš e-shop sledují, mají o něj skutečně zájem a především více nakupují. A takového zákazníka je potřeba si udržet, aby váš byznys do budoucna rostl.
JAK TO UMÍME?
UKÁZKY NAŠICH NEWSLETTERŮ











