Influencer Marketing

Stanete se inspirací

Rozšiřte svůj dosah na sociálních sítích pomocí férového spojení s influencery a UGC tvůrci.

Rozšiřte svůj dosah na sociálních sítích pomocí férového spojení s influencery a UGC tvůrci.

Oslovte své zákazníky způsobem, který jim je nejbližší – skrze důvěryhodné osobnosti a autentický obsah. Spojujeme značky s influencery a UGC tvůrci, kteří umí vytvořit přesně takový obsah, který přitáhne pozornost a buduje vztah se zákazníky.

Ať už chcete zvýšit povědomí o značce, posílit prodeje nebo zlepšit engagement na sociálních sítích, pomůžeme vám najít ty správné tvůrce a nastavit efektivní strategii.

Jaký je rozdíl mezi influencerem a UGC tvůrcem?

Influencer

Influencer

Má vlastní komunitu sledujících a dokáže ovlivnit jejich nákupní rozhodování. Spolupráce s influencery je ideální, pokud chcete budovat důvěru, zvýšit povědomí o značce a přirozeně oslovit nové zákazníky skrze obsah, který jejich publikum sleduje a baví.

UGC tvůrce

UGC tvůrce

Tvoří autentický obsah na míru značkám, ale nesdílí ho na svém profilu. Jeho obsah můžete využít pro vlastní sociální sítě, placené reklamy nebo web. UGC přináší přirozenost a vyšší důvěryhodnost reklam, protože působí jako doporučení od skutečných zákazníků.

Jak vám pomůže vhodný influencer?

Noví sledující

NOVÍ SLEDUJÍCÍ

CESTA K RELEVANTNÍMU PUBLIKU

Spolupráce s influencery, kteří mají velkou a relevantní fanouškovskou základnu, může výrazně zvýšit viditelnost vašeho profilu. Můžeme tedy jednoduše přitáhnout publikum, které je již nakloněno podobným tématům nebo produktům. Noví sledující tak budou relevantní a mají větší potenciál se angažovat.

Zvýšení nákupů

ZVÝŠENÍ NÁKUPŮ

AUTENTICKÝ OBSAH VEDE K PRODEJŮM

Influenceři obvykle tvoří obsah, který je autentický. Tento typ obsahu má větší šanci přimět sledující k nákupu. Když influencer zveřejní pozitivní recenzi nebo zkušenost s produktem, sledující mají tendenci si tento produkt na základě důvěry k němu zakoupit. Můžeme tak výrazně podpořit konverzi sledujících na zákazníky.

Důvěryhodnost značky

DŮVĚRYHODNOST ZNAČKY

BUDOVÁNÍ DŮVĚRY PŘES AUTORITU

Influencer má velkou důvěru svých sledujících. Pokud vaši značku doporučí, je velká šance, že vám sledujíci budou také důvěřovat. Pokud se influencer zaměřuje na specifické téma, sledující ho vnímají jako odborníka/autoritu. Jeho doporučení má tak mnohem větší váhu než doporučení od náhodné osoby.

Jak vám pomůže vhodný UGC tvůrce?

Noví sledující UGC

NOVÍ SLEDUJÍCÍ

AUTENTICITA ZÍSKÁVÁ POZORNOST

Autentický obsah, tedy obsah vytvořený skutečnými uživateli, působí na diváky velmi přirozeně. Takový obsah vycházející z vlastní zkušenosti je sledujícími přijímán lépe než skriptovaná reklama. Pokud je značka vnímána jako autentická, lidé jsou více ochotni ji sledovat a sdílet.

Zvýšení nákupů UGC

ZVÝŠENÍ NÁKUPŮ

OSOBNÍ ZKUŠENOST PRODÁVÁ

UGC obsah je vnímán jako mnohem důvěryhodnější než tradiční reklama. Lidé často hledají recenze na produkt či službu, než se rozhodnou pro koupi. Když vidí, že jiní uživatelé produkt používají, jsou s ním spokojení a dávají na něho pozitivní recenzi, je pravděpodobnější, že si ho sami koupí.

Důvěryhodnost značky UGC

DŮVĚRYHODNOST ZNAČKY

LIDÉ OCEŇUJÍ TRANSPARENTNOST

UGC tvůrci často sdílejí nejen pozitivní, ale i negativní stránky produktů, což značce pomáhá vybudovat transparentnost. Když uživatelé otevřeně sdílí své zkušenosti, včetně negativních aspektů, ukazuje to, že nemáte co skrývat. Vaše důvěryhodnost tím roste, lidé totiž upřímnost oceňují.

JAK TO PROBÍHÁ?

MÁTE ZÁJEM O PRÁCI S INFLUENCERY NEBO UGC TVŮRCI?

NAPIŠTE NÁM