
Využijeme jedny z nejnavštěvovanějších portálů v Česku. Férově a efektivně.
Určitě si také vzpomenete na Heureku, Zboží, Favi, Biano či Glami. Srovnávače jsou mezi zákazníky obecně velmi známé, proto je zviditelnění se pomocí nich pro vás velmi jednoduchou cestou k tomu, jak přilákat další zákazníky na váš web.
Každý zákazník hledá kvalitní e-shop, který nabízí hledané zboží za přijatelnou cenu. Kde jinde nalézt relevantní odpověď na otázku: "Chci u tohoto e-shopu nakoupit?" než právě na srovnávačích. Kdo srovnává, ten prodává. Pomůžeme vám zobrazovat se potenciálním zákazníkům na horních příčkách srovnávačů.

Zboží.cz

Heureka

Biano

Favi

Srovname
Proč potřebujete srovnávače?



MOTIVACE K NÁKUPU
VÝHODNĚJŠÍ NABÍDKA ZVYŠUJE ŠANCI NA PRODEJ
Srovnávače zboží zajišťují transparentnost cen, uživatelé mohou jednoduše porovnávat ceny stejného produktu napříč různými e-shopy a hledat nejlepší nabídku. Můžeme využít různých akcí, slev či omezených nabídek, abychom motivovali zákazníky ke koupi právě na vašem e-shopu.
ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ
ZVIDITELNĚNÍ SE PRO ŠIRŠÍ OKRUH ZÁKAZNÍKŮ
Díky srovnávačům můžeme rozšířit povědomí o značce i mezi zákazníky, kteří by si vás jinak nevšimli. Zaměříme se i na propagaci hodnoty vaší značky (kvalita, záruka, ekologičnost, zákaznický servis atd.). Důraz na hodnoty značky odliší váš e-shop od konkurence.
CÍLENÝ MARKETING
ZAMĚŘENÍ SE NA KONKRÉTNÍ UŽIVATELE A POTŘEBY
Srovnávače poskytují detailní analýzy o tom, jaké produkty jsou v určitém regionu nebo segmentu populární. Na základě získaných dat můžeme jednoduše a efektivně zacílit na specifické skupiny zákazníků, optimalizovat reklamní kampaně a zvýšit tak šanci na konverzi.
DŮVĚRYHODNOST
DOBRÉ RECENZE VZBUDÍ DŮVĚRU ZÁKAZNÍKŮ
E-shopy musí splňovat určité standardy, aby mohly na srovnávačích inzerovat, což v zákaznících buduje důvěru ve značky, které na srovnávačích najdou. Skvělým nástrojem pro důvěryhodnost jsou také uživatelské recenze. Čím pozitivnější má váš e-shop recenze, tím jeho důvěryhodnost roste.
EXPANZE
SNADNÉ ROZŠÍŘENÍ DO DALŠÍCH REGIONŮ ČI ZEMÍ
Můžeme využít srovnávače zboží k expanzi na nové trhy, ať už geograficky (např. do dalších zemí) nebo cílením na nové segmenty zákazníků. Srovnávače poskytují nástroje k rychlé a efektivní expanzi, což může přispět k rozšíření povědomí o vaší značce v krátkém čase. Ušetříme vám tak čas, i peníze.
JAK TO UMÍME?
UKÁZKY NAŠICH BANNERŮ/VÝSLEDKY VYHLEDÁVÁNÍ



